Back in Track!

Har varit hemma nu i någon vecka, har varit bland den bästa resan i mitt liv och jag vill tillbaka NU!
Har träffat så himla mkt underbara människor som jag aldrig kommer att glömma.
Om Planen håller så kommer jag nog att åka tillbaka i oktober och stanna ett halv år och jobba lite kanske :)
Lärde känna en tjej som heter Tamara som kommer från Australien så när jag åker tillbaka så kommer jag att bo med henne.
Lovar att berätta lite mera om resan någon dag :)

Livet just nu!
Håller på och söker jobb som en GALNING!
Vilket inte är lätt, eller rättaresagt de är FAN inte lätt att få jobb!
Har funderingar nu på att ev dra till Norge ist och jobba ett halvår! man kan tjäna så mkt mera pengar där än vad jag kan göra här hemma. vilket skulle vara super om jag ändå ska dra till Thailand igen, behöver ju pengar då! nej nu ska jag gå och byta om och sedan åka och hälsa på mina älskade kusiner som jag ska passa ikväll :)
Ha en underbar Lördag!

Pussochkram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0