Tyra Mail!!

Har varit hemma hos min lovely Lina å druckigt kaffe Precis :)
Pratade med masse på luren oxå å har bestämt att jag ska ringa till en person om ett jobb, ska göra de lite senare när jag pratat med mammsen, håller tummarna på detta för jag tror att det kan bli bra! :)
Annars då?  Är rätt lugnt just nu, har fortfarande denna jävla förskylning i kroppen så eftermiddagen blir det slapp å mest bara vara! Väntar på att mammsen ska komma hem så att jag kan ta ett snack med henne:P
Kollar på top model nu med tyra banks, fan undra hur jävla många år till som de ska sända asså , samma säsonger hela jävla tiden typ!
I morgon blir det ev bio med lina å masse så myys!! <3


//Petra

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej, ja han jobbar på klubbar men jag tror inte att det är han, för han är inte svensk och vi träffade honom i Frankrike...:P Tror inte heller att han hänger på kryssningar hehhehe, poss

2011-09-06 @ 23:14:16
URL: http://www.finest.se/nadjas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0