Slänger ut en liten bildbomb på mina Älskade vänner <3


Saknar min fina tjejer, längtar såå tills jag ska upp till Torpshammar å
få träffa dem igen <3 (Bild från Studenten)

( jag, Elin och Jenny på våran bal i trean) Btw, älskar denna fina bild!!!

Underbart grym dag med mina bebisar!! :) <3
(Sara, maxine med Hugo och jag)


(Bästaste Lina och jag) Snart dra vi till ASIEN!! Whiiiii :)

(Min snygga vän victoria med min morbrors hund max)

(jag, Amina, Lina och Johanna)
Brudarna på besök uppe hos mig, KÄRLEK <3


Ville bara nämna några utav mina bästa vänner som jag uppskattar, Älskar, värderar, bryr mig och gör allt för i denna värld!! <3
Ni är en STOR anledning till att jag vill leva, ni gör min dag heelt underbar!
Att få vara eran vän värmer i mitt hjärta! Älskar er alla, tack för att ni finns  <3

//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0