Följ mig från och med 4dec på Petralina.blogg.se (våran reseblogg i Thailand)

Vet att jag varit sääämst på att uppdatera på senaste tiden :(
Kommer nog inte att uppdaterar så mkt heller nu innan vi dra, som sagt de är inte långt kvar tills jag och Lina drar till Thailnd och blir borta ett tag ;) För alla er som missat så drar vi den 4dec och kommer hem igen i slutet på mars, kommer att blogga så mkt som vi bara kan, dock inte på denna blogg utan vi har startat upp en bara för denna resa. 
 
Ni kommer att kunna följa oss på Petralina.blogg.se där vi kommer att försöka att uppdatera nästan varje dag så att ni ska kunna följa oss på våran resa ;)

//Petra


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hoppas iaf att ni får en bra resa och att ni får uppleva många härliga ögonblick..

2011-11-16 @ 13:19:29
URL: http://linajohansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0