Whii, sista dagen på Vätösjälvplock!

Har jobbat sista dagen nu hos morfar på vätö självplock!
Har jobbat där sen i mitten på juni så det känns skönt att vara klar där nu innan man ledsnar´helt ;) Men det känns oxå väldigt tråkigt att lämna de, underbara kunder och underbart jobb! Tack för iår! :)
På måndag ska jag ev börja jobba hos Pierre, kanske inte så mkt roligare men det är ialf lite variation, ska bara jobba där till i början  på oktober. Efter de så har jag inget att göra tills vi åker till Thailand, känns piss surt att man inte kan söka något heller eftersom de bara handlar om lite mer än en måndag, tror inte att någon vill ha en eftersom de är så kort tid.
får väl gå och ströa runt å träna ist ;) så man är i topp form inför resan ist ;)
Håller på och packar ner saker förfullt inför flytten ser just nu ut som ett bombnedslag här hemma!
I morgon ska jag till frissan å ta ur mitt löshår, ska bli så skönt att få ta ur det men jag vet att jag kommer vilja ha det igen i samma sekund, haha! That´s me ;)
Ska utöva några små ärenden osså, sen blir det tagg inför Göteborg, drar dit en sväng på fredag med mamma å hennes kille m familj över helgen. Ska bli skönt att få komma iväg en sväng och bara njuuta lite, hoppas bara att det blir lyckat :)  


// Petra


                      

Lägger upp en bild på;
(Mina älskade, sötaste, gooaste å snyggaste kusiner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0