Grattis min underbara söta vän Sara Croon som idag fyller år =) <3

Har stått på plockarn hela dagen vilket har lett till att jag fått galet ont i min handled ;( kan knappt röra den! så drygt, hoppas verkligen att den är bra till i morgon för då blir det ju Kryssning med brudarna! :)
Sara min snutt som idag fyller år, Lina, Maxine, sofie å Bonden vi ska åka på 23timmars i morgon för å fira Sara å FESTA!! är fett peppad, ska bli jättekul :) Hoppas bara att jag är bättre i handleden då :)
Har jobbat hela dagen, sen kikade jag förbi mina kusiner å drog mig sedan hemåt, ska ta en promenad nu och sen blir det nog sängdags, har varit uppe sen 05,30 så är helt sluut!
PLUS att om jag lägger mig tidigare så blir det fortare morgondag å då åker vi :) Whii!!
Kommer tillbaka på torsdag så de blir nog inget bloggande förens torsdag kväll igen ;)
Fredag blir det jobb och sen ska vi flytta saker till nya huset :)
Hoppas ni får en bra vecka för de ska jag ha ;)
Pussochkram

//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0