Äntligen hemma =)

Har strossat runt i norrtälje hela dagen och gjort lite ärenden, klockan nio i morse så var jag hos frissan, efter ett antal timmar så var jag äntligen klar där. Sen fixade jag lite ärenden, köpte en ny dator, en mini som jag kan ha med till Thailnad :) å sen gick jag förbi House of pain, bror satt å gaddade sig, blev så sugen att jag bockade en tid ;) så den 31augusti är det dags igen;) haha man blir fan knäpp när man väl börjat är det svårt att sluta, måste ju göra klart ryggen oxå men de får bli lite senare :)

Nu ska jag slappa på soffan en stund innan de är dags för sängen åå i morgon drar vi till GÖTET!!WhiiiHoo =)
Sleep tight, don´t let the bedbugs bite som min kära vän brukar säga ;)

//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0